tjenare sölve

Skrivet: 2013-07-03 » Tid: 19:59:00 » Dagbok


Jag har inte kunnat blogga, har inte tid eller ork men tänkte iaf berätta lite om natten/gårdagen. Drog ihop lite folk till lillsjön och tältade o grillade, bara det att vid 22.00 kom vi från stan, innan vi fick skjuts dit så ville morsan ha hjälp med lägenheten i 'aalto huset' så jag och några till drog dit och sen drog vi upp på taket (högsta byggnaden i centrum) jävlar i helvete, sjukaste jag varit med om.. Trodde jag skulle dö ett tag! Aja sen drog vi iaf till lillsjön och var där vid ett, två på natten var tälten uppe och sakerna inpackade.
Sen blev det bara mer och mer spårat men jävligt kul var det, vi skulle grilla men det slutade med matkrig, tändvätskan tog slut så fick grilla marshmallows med hårspray och tändare.. Ingen bra idé!
Haha sjuka jävlar började tända eld på varandra och hade våldsam dragkamp typ, sen skulle vissa kasta ner mig i sjön och det kom jag mig ur som tur va!
Sen mot morgonkvisten blev det mer chill, Vi rökte vattenpipa och njöt av den äckliga kylan och vidriga mygg, folk började dra sig hemåt men vi drog oss in i tältet och snackade å en massa härj.
Vid 10 kom soc och skickade iväg oss så alla drog till stan och splittrades sen drog jag o liam och käkade pizza och sedan ner till Q och däckade, vaknade upp typ nyss så ska väl se vad denna kväll har att erbjuda!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: