Börjar om på nytt

Skrivet: 2013-07-12 » Tid: 00:42:00 » Dagbok


Ja något ni kanske inte visste var väl att jag har haft ganska mycket familjeproblem.
Skriver av mig här för bara måste göra det någonstans!
Iallafall! Har brytit kontakten med min såkallade mamma och bor typ runt lite, har inte planerat längre fram hur det blir osv.
Men jag vet iallafall att hon förtjänar inte mig just nu i hennes liv, ni kan tycka att jag låter egoistisk nu men jag struntar i det för ni vet inte vad jag och min syster har gått igenom.
Blir iaf i norberg över helgen och ska vara hundvakt ensam, rensa tankarna lite och komma ifrån Avesta ett tag.
Sen på måndag eller tisdagen så drar jag iväg med farsan, Vi skulle åkt utomlands men jag har inget pass så det blir lite senare.
Jaja det var väl allt, ska slå på en film och sova nu, kommer nog inte blogga så mycket för jag har inget vettigt att skriva. 
Juste! Blev inge blekinge för min del iaf ;)
Ta hand om er och gå eran egen väg bara, låt aldrig någon säga åt er vad ni ska göra utan att ni själva vill det!


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: