När solen går ner ja

Skrivet: 2013-07-09 » Tid: 02:22:00 » Dagbok


Kom typ nyss hem efter pratstund med Eve nere på holmen.
Skönt att prata ut med någon och man får alltid bra råd och så av henne!
Men just nu sitter jag och dricker cola.
Inte fan kan man sova än heller?!
Har en morsa som klagar som fan också,
Hon säger att hon inte är någon jävla taxi eller bankomat, men det är hon.
Hon är ju också mamma på vardagar, men bara på halvtid.
Vet inte vad som flugit i henne:s
Haha driver ju med er ufon.
Jaja ska lägga mig i soffläge och glo på en film tills jag somnar, men sånt gör man ju på dagarna. Hare?
Och följ min blogg nu, tänker inte uppdatera fäjsboken så fort jag gör ett nytt inlägg heller! Jo det tänker jag.
har blivit nå knepigt med skitbloggen, går inte att ändra storleken på bilder


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: