Sommar är det bästa jag vet!

Skrivet: 2013-07-07 » Tid: 21:06:00 » Dagbok


Tjenare och sorry för jag inte bloggat på någon dag men har inte så mycket tid, lever livet och försöker göra så mycket som möjligt!
 
Gårdagen: jag och Tove drog till powermeet och träffade lite folk, raggade skjuts på cruisingen, drack öl och träffade jättehärliga människor! 
Först åkte vi på flak på en raggarbil med några Göteborgare som var ashärliga och senila typ. 
Men dem bjöd på någon öl och vi satt och snackade om allt och lite till, dunkade musik och så.
Sedan hoppade vi av för att träffa några från västerås som satt och chillade vid någon gräsplan, det tröttnade vi på så vi drog och raggade skjuts igen. 
Då åkte vi med några assköna skåningar och chillade ut genom fönstrena och snackade om allt möjligt, sen fick vi skjuts av dem till hälla och där käkade vi donken ihop sedan drog dem :( buhu.
Efter det så träffade vi borre,tim,simone,simon och jocke och härjade lite, sen åkte jag bagagelucka till avesta, blev stannade av snuten men dem kollade aldrig där bak som tur va xd Årets höjdpunkt asså! Bästa kvällen på året!
 
Idag: Jag vaknade sen drog jag till skogsbo och träffa mina kusiner, sen drog jag till viggen och badade o sola.
Så otroligt skönt, har varit Nice väder hela dagen och höll på att svettas ihjäl ett tag där. 
Aja ashärligt väder så ska väl ut igen eller hem och rensa mitt rum inför flytt! 
Ha det bäst ALLA läsare :*
 
 
 
 
 


Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL/Bloggadress:

Kommentar: